Top 5 echipamente fiscale esentiale pentru un business in retail

Foto: pixabay.com

In orice business din domeniul retail accentul cade pe interactiunea directa dintre comerciant si consumatorul final. Astfel, toate elementele care faciliteaza aceasta legatura trebuie sa ii ofere clientului o experienta placuta de cumparare. In aceasta ordine de idei, echipamentele fiscale utilizate intr-un business din retail sunt o componenta importanta a acestei interactiuni, ele oferind in plus si alte beneficii atat pentru consumatori cat si pentru retaileri.
Afla care sunt cele mai importante 5 echipamente fiscale pentru o afacere din sfera comertului cu amanuntul!

1. Casa de marcat

Niciun business din retail nu poate functiona legal fara o casa de marcat. Cu ajutorul unei case de marcat cu jurnal electronic toate tranzactiile efectuate sunt inregistrate si stocate in memoria dispozitivului. De asemenea, raportul Z este tiparit automat la finalul zilei, alaturi de copiile tuturor bonurilor emise. Folosind o casa de marcat performanta, munca angajatilor este eficientizata, tranzactiile sunt securizate, iar clientii vor astepta mai putin pentru a plati produsele achizitionate.

2. POS-ul de plata

O alta componenta fiscala extrem de utila pentru orice retailer este aparatura de tip Point-of-Sale. Un sistem POS ofera mai multe facilitati, de care beneficiaza pe de-o parte clientii, care au posibilitatea de a plati cu cardul, deci mult mai comod, dar si casierii care vor economisi timp deoarece nu vor avea de manipulat numerar.

3. Sertarul cu bani

Sertarul de bani se foloseste pentru organizarea si pastrarea incasarilor si a registrelor. Acesta este prevazut cu un despartitor care faciliteaza separarea banilor in functie de valoarea lor, lucru care eficientizeaza operatiuni precum incasarea sau schimbarea banilor si oferirea restului. Utilizarea unui sertar cu bani se face prin intermediul unor sowft-uri dedicate si este o metoda de a securiza numerarul, astfel ca banii pot fi accesati doar daca se inregistreaza actiunea pentru care este deschis sertarul (incasare, rest etc).

4. Imprimanta fiscala

Imprimantele fiscale prezinta functionalitati in plus fata de casele de marcat. Astfel, acestea sunt aparaturi ideale pentru introducerea si stocarea denumirilor lungi de produse, pentru retinerea unui numar mai mare de cote TVA, permitand totodata multiple modalitati de plata. O imprimanta fiscala poate fi utilizata insa doar prin intermediul unei aplicatii software.

5. Cititorul de coduri de bare

Cititoarele de coduri de bare sunt alte accesorii indispensabile in retailing. Acestea se utilizeaza impreuna cu casa de marcat sau cu echipmanete mobil, dovedindu-se foarte utile pentru realizarea unui inventar rapid, dar si a check-out-ului. In functie de nevoile business-ului, exista mai multe tipuri de cititoare de coduri de bare: fixe, mobile, cu fir sau wireless, laser ori CCD.

Datecs.ro pune la dispozitie foarte multe tipuri de echipamente fiscale de ultima generatie, care pot fi utilizate in restaurante, hypermaketuri si supermarketuri, saloane de infrumusetare dar si in alte tipuri de business-uri retail.

Ce este si ce face un terminal POS - Ghid de alegere a celei mai bune solutiiCe este si ce face un terminal POS - Ghid de alegere a celei mai bune solutiiÎn planul oricărui business, fie că este la început ori în plină ascensiune, alegerea echipamentelor fiscale este o etapă importantă. Plățile cu cardul prin terminal POS nu mai reprezintă de mulți ani o noutate în comerț, o nișă care se află într-o continuă dezvoltare. Utilizarea POS-ului nu este doar un pas modern pentru dezvoltarea afacerii, ci și o măsură obligatorie reglementată prin lege. Mai exact, este vorba despre Legea 209/2016, cunoscuta ...
Contabilitate si raportare financiara - care sunt standardele internationale si de ce trebuie sa tii cont ca antreprenorContabilitate si raportare financiara - care sunt standardele internationale si de ce trebuie sa tii cont ca antreprenorSocietățile comerciale listate la bursă sunt obligate să adopte standardele internaționale de raportare financiară (IFRS), după cum stabilește Ordinul nr. 881/2012 al Ministerului Finanțelor Publice. De atunci până în prezent au apărut mai multe noutăți în legislația IFRS care pot pune în dificultate și un specialist cu experiență, dacă nu este bine informat. Trecerea la aceste standarde implică schimbări importante în sistemul financiar de ...
Amenzile si alte consecinte asociate neconectarii caselor de marcat la ANAF la timpAmenzile si alte consecinte asociate neconectarii caselor de marcat la ANAF la timpLegiuitorii nu mai sunt dispuși să amâne termenul pentru conectarea caselor de marcat la serverul Agenției Naționale de Administrare Fiscală. Data limită pentru operatorii economici încadrați în categoria marilor contribuabili a expirat la finalul lunii iunie 2021, iar cel pentru IMM-uri (întreprinderile mici și mijlocii) se apropie cu pași repezi – 30 noiembrie 2021. Firmele care nu respectă termenele de conectare vor suporta consecințe majore, amenzile ...
Danubius Exim
Suport Service: 021/200 6000
Datecs.ro - Magazin echipamente fiscale
© Copyright Datecs.ro 2022. Toate drepturile rezervate. Operator de date cu caracter personal atestat de ANSPDCP, sub numarul 16326