Top 5 echipamente fiscale esentiale pentru un business in retail

Foto: pixabay.com

In orice business din domeniul retail accentul cade pe interactiunea directa dintre comerciant si consumatorul final. Astfel, toate elementele care faciliteaza aceasta legatura trebuie sa ii ofere clientului o experienta placuta de cumparare. In aceasta ordine de idei, echipamentele fiscale utilizate intr-un business din retail sunt o componenta importanta a acestei interactiuni, ele oferind in plus si alte beneficii atat pentru consumatori cat si pentru retaileri.
Afla care sunt cele mai importante 5 echipamente fiscale pentru o afacere din sfera comertului cu amanuntul!

1. Casa de marcat

Niciun business din retail nu poate functiona legal fara o casa de marcat. Cu ajutorul unei case de marcat cu jurnal electronic toate tranzactiile efectuate sunt inregistrate si stocate in memoria dispozitivului. De asemenea, raportul Z este tiparit automat la finalul zilei, alaturi de copiile tuturor bonurilor emise. Folosind o casa de marcat performanta, munca angajatilor este eficientizata, tranzactiile sunt securizate, iar clientii vor astepta mai putin pentru a plati produsele achizitionate.

2. POS-ul de plata

O alta componenta fiscala extrem de utila pentru orice retailer este aparatura de tip Point-of-Sale. Un sistem POS ofera mai multe facilitati, de care beneficiaza pe de-o parte clientii, care au posibilitatea de a plati cu cardul, deci mult mai comod, dar si casierii care vor economisi timp deoarece nu vor avea de manipulat numerar.

3. Sertarul cu bani

Sertarul de bani se foloseste pentru organizarea si pastrarea incasarilor si a registrelor. Acesta este prevazut cu un despartitor care faciliteaza separarea banilor in functie de valoarea lor, lucru care eficientizeaza operatiuni precum incasarea sau schimbarea banilor si oferirea restului. Utilizarea unui sertar cu bani se face prin intermediul unor sowft-uri dedicate si este o metoda de a securiza numerarul, astfel ca banii pot fi accesati doar daca se inregistreaza actiunea pentru care este deschis sertarul (incasare, rest etc).

4. Imprimanta fiscala

Imprimantele fiscale prezinta functionalitati in plus fata de casele de marcat. Astfel, acestea sunt aparaturi ideale pentru introducerea si stocarea denumirilor lungi de produse, pentru retinerea unui numar mai mare de cote TVA, permitand totodata multiple modalitati de plata. O imprimanta fiscala poate fi utilizata insa doar prin intermediul unei aplicatii software.

5. Cititorul de coduri de bare

Cititoarele de coduri de bare sunt alte accesorii indispensabile in retailing. Acestea se utilizeaza impreuna cu casa de marcat sau cu echipmanete mobil, dovedindu-se foarte utile pentru realizarea unui inventar rapid, dar si a check-out-ului. In functie de nevoile business-ului, exista mai multe tipuri de cititoare de coduri de bare: fixe, mobile, cu fir sau wireless, laser ori CCD.

Datecs.ro pune la dispozitie foarte multe tipuri de echipamente fiscale de ultima generatie, care pot fi utilizate in restaurante, hypermaketuri si supermarketuri, saloane de infrumusetare dar si in alte tipuri de business-uri retail.

Decont 300 sau decont de TVA - ce trebuie sa stii in 2021Decont 300 sau decont de TVA - ce trebuie sa stii in 2021Declarația 300, cunoscută pe scena fiscală și ca decont 300 sau decont de TVA, se află în topul formularelor obligatorii în relația cu Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF). Începând cu anul 2019, acesta se transmite numai prin mijloace electronice de transmitere la distanță. În această primăvară, Fiscul a adus noi modificări Declarației 300, care au fost oficializate prin Ordinul nr. 632/2021(Monitorul Oficial nr. 464 din 4 mai 2021). ...
TOP 5 cele mai folosite operatiuni pe casa de marcatTOP 5 cele mai folosite operatiuni pe casa de marcatCasa de marcat nu mai este de ceva vreme doar un simplu instrument de efectuat calcule și încasat. Grație tendințelor tehnologice care au avut un impact major și în sfera fiscală, asistăm la transformări care până recent păreau aproape imposibile. În prezent, aceste aparate fiscale au integrate multe funcții care ușurează considerabil activitatea operatorilor economici. Iată care sunt cele mai utilizate operațiuni pe casa de marcat și la ce sunt acestea ...
Scurt ghid de documente contabile și fiscale pentru antreprenorii din retailScurt ghid de documente contabile și fiscale pentru antreprenorii din retailDacă ai pornit recent pe calea antreprenoriatului în retail ori ai această intenție în viitorul apropiat, trebuie să iei în calcul și documentele contabile și fiscale ale afacerii tale. Indiferent de mărimea și specificul firmei, legea te obligă să ai un contabil intern (angajat) ori extern. Contabilul te va informa încă de la primele întâlniri care sunt documentele contabile și fiscale de care are nevoie, dar și alte informații asemănătoare. ...
Danubius Exim
Suport Service: 021/200 6000
Datecs.ro - Magazin echipamente fiscale
© Copyright Datecs.ro 2021. Toate drepturile rezervate. Operator de date cu caracter personal atestat de ANSPDCP, sub numarul 16326