Top 5 echipamente fiscale esentiale pentru un business in retail

Foto: pixabay.com

In orice business din domeniul retail accentul cade pe interactiunea directa dintre comerciant si consumatorul final. Astfel, toate elementele care faciliteaza aceasta legatura trebuie sa ii ofere clientului o experienta placuta de cumparare. In aceasta ordine de idei, echipamentele fiscale utilizate intr-un business din retail sunt o componenta importanta a acestei interactiuni, ele oferind in plus si alte beneficii atat pentru consumatori cat si pentru retaileri.
Afla care sunt cele mai importante 5 echipamente fiscale pentru o afacere din sfera comertului cu amanuntul!

1. Casa de marcat

Niciun business din retail nu poate functiona legal fara o casa de marcat. Cu ajutorul unei case de marcat cu jurnal electronic toate tranzactiile efectuate sunt inregistrate si stocate in memoria dispozitivului. De asemenea, raportul Z este tiparit automat la finalul zilei, alaturi de copiile tuturor bonurilor emise. Folosind o casa de marcat performanta, munca angajatilor este eficientizata, tranzactiile sunt securizate, iar clientii vor astepta mai putin pentru a plati produsele achizitionate.

2. POS-ul de plata

O alta componenta fiscala extrem de utila pentru orice retailer este aparatura de tip Point-of-Sale. Un sistem POS ofera mai multe facilitati, de care beneficiaza pe de-o parte clientii, care au posibilitatea de a plati cu cardul, deci mult mai comod, dar si casierii care vor economisi timp deoarece nu vor avea de manipulat numerar.

3. Sertarul cu bani

Sertarul de bani se foloseste pentru organizarea si pastrarea incasarilor si a registrelor. Acesta este prevazut cu un despartitor care faciliteaza separarea banilor in functie de valoarea lor, lucru care eficientizeaza operatiuni precum incasarea sau schimbarea banilor si oferirea restului. Utilizarea unui sertar cu bani se face prin intermediul unor sowft-uri dedicate si este o metoda de a securiza numerarul, astfel ca banii pot fi accesati doar daca se inregistreaza actiunea pentru care este deschis sertarul (incasare, rest etc).

4. Imprimanta fiscala

Imprimantele fiscale prezinta functionalitati in plus fata de casele de marcat. Astfel, acestea sunt aparaturi ideale pentru introducerea si stocarea denumirilor lungi de produse, pentru retinerea unui numar mai mare de cote TVA, permitand totodata multiple modalitati de plata. O imprimanta fiscala poate fi utilizata insa doar prin intermediul unei aplicatii software.

5. Cititorul de coduri de bare

Cititoarele de coduri de bare sunt alte accesorii indispensabile in retailing. Acestea se utilizeaza impreuna cu casa de marcat sau cu echipmanete mobil, dovedindu-se foarte utile pentru realizarea unui inventar rapid, dar si a check-out-ului. In functie de nevoile business-ului, exista mai multe tipuri de cititoare de coduri de bare: fixe, mobile, cu fir sau wireless, laser ori CCD.

Datecs.ro pune la dispozitie foarte multe tipuri de echipamente fiscale de ultima generatie, care pot fi utilizate in restaurante, hypermaketuri si supermarketuri, saloane de infrumusetare dar si in alte tipuri de business-uri retail.

Scurt ghid de documente contabile și fiscale pentru antreprenorii din retailScurt ghid de documente contabile și fiscale pentru antreprenorii din retailDacă ai pornit recent pe calea antreprenoriatului în retail ori ai această intenție în viitorul apropiat, trebuie să iei în calcul și documentele contabile și fiscale ale afacerii tale. Indiferent de mărimea și specificul firmei, legea te obligă să ai un contabil intern (angajat) ori extern. Contabilul te va informa încă de la primele întâlniri care sunt documentele contabile și fiscale de care are nevoie, dar și alte informații asemănătoare. ...
Conectarea caselor de marcat la ANAF - ce date vor fi transmiseConectarea caselor de marcat la ANAF - ce date vor fi transmiseConectarea caselor de marcat la ANAF, procedură începută oficial la 31 martie 2021, se realizează pe categorii de contribuabili și urmează să se finalizeze la finalul lunii noiembrie 2021. Ministerul Finanțelor Publice și ANAF au depus eforturi pentru ca proiectul digital care vizează conectarea aparatelor fiscale de marcat la sistemul informatic să fie definitivat în acest an. REMINDER - termenele pentru conectarea caselor de marcat la ANAF În calendarul de ...
Comert cu amanuntul si comert cu ridicata: diferente contabile, legislative si de profitabilitateComert cu amanuntul si comert cu ridicata: diferente contabile, legislative si de profitabilitateComerțul, fie că este cu amănuntul ori cu ridicata, este sectorul care domină economia românească. Tot mai mulți antreprenori au fost interesați să dezvolte afaceri în această sferă, iar trendul se va menține ascendent și în următorii ani. La baza acestuia, evident, stă consumul, iar apetitul pentru cumpărături al românilor a crescut semnificativ chiar și în noul context pandemic. Dezbatem în continuare cele două concepte - comerț cu ...
Danubius Exim
Suport Service: 021/200 6000
Datecs.ro - Magazin echipamente fiscale
© Copyright Datecs.ro 2021. Toate drepturile rezervate. Operator de date cu caracter personal atestat de ANSPDCP, sub numarul 16326