Centrul de suport Datecs pentru case de marcat

Datecs ofera suport tehnic specializat prin intermediul serviciului de call center, raspunzand la orice solicitare referitoare la produsele din oferta companiei: echipamente fiscale precum casele de marcat sau imprimantele fiscale, echipamente periferice sau dispozitive de plati.

Modalitati prin care puteti apela serviciul de call center:

  • 021/200 6000 - call center DATECS.
  • 021/200 60 25, 021/200 60 26, 021/200 60 27 - linie telefonica dedicata pentru clientii care au contract de service
  • 021/200 60 03 - comenzi role client ING
  • 021/200 60 10 - call center client Cetelem

Pentru problemele tehnice care nu pot fi solutionate prin telefon, va invitam la sediul firmei, unde personalul nostru tehnic specializat va poate oferi sprijinul in rezolvarea oricarei probleme legata de casele de marcat fiscale Datecs.

 

 

Documentatie si drivere

Selecteaza categoria:
Selecteaza produsul:
Casa de marcat DATECS DP45 BT
TIP FISIERDESCRIERESISTEM DE OPERAREDIMENSIUNE 
Manual casa de marcat DP-45 BT

Documentatie pt. casele de marcat DP-45 BT

921 KBDESCARCA
Danubius Exim
Suport Service: 021/200 6000
Datecs.ro - Magazin echipamente fiscale
© Copyright Datecs.ro 2018. Toate drepturile rezervate. Operator de date cu caracter personal atestat de ANSPDCP, sub numarul 16326