Lectia de customer-care: Top 3 beneficii pe care le au echipamentele fiscale

O directie principala pe care ar trebui sa se axeze orice antreprenor este crearea unei relatii benefice cu clientii afacerii sale. Odata atras, un consumator necesita o atentie deosebita in vederea pastrarii sale. Din acest motiv, eforturile de pastrare a clientului trebuie gestionate eficient, astfel incat ele sa genereze impactul dorit.


Echipamentele fiscale joaca un rol foarte important in acest context, oferind beneficii evidente pentru afacerile din sfera comertului si asigurand conditia conformarii la dispozitiile legale acolo unde exista obligatia utilizarii acestora. Care sunt aceste beneficii, descoperim impreuna in acest articol.

#1: Fluidizarea fluxului de clienti
Echipamentele fiscale au un rol primordial in procesul de fluidizare a fluxului de clienti. Experienta pe care clientii o au atunci cand interactioneaza cu tot ceea ce inseamna produsele sau serviciile oferite in comert reprezinta un factor decizional in procesul de achizitie si, deci, implicit al fidelizarii. In acest sens, investitia in echipamente fiscale este una obligatorie. Nu uita ca ai de-a face cu un grup eterogen; stii acei clienti care isi pierd rabdarea cand la casa de marcat se formeaza coada si ca urmare abandoneaza produsele din cos si pleaca? Sau pe aceia care sunt deranjati de absenta sau incorectitudinea etichetelor de pret de pe produse? Ei bine, toate aceste inconveniente pot fi eliminate achzitionand case de marcat performante si cititoare de coduri de bare de ultima generatie.

#2: Extinderea metodelor de plata
    Tehnologia este intr-o continua evolutie, iar aceasta dinamica este prezenta cu atat mai mult intr-un domeniu vast precum este cel al comertului. Situatia aceasta impune extinderea metodelor de plata, pentru ca orice client sa poata opta pentru metoda pe care o considera a fi atat oportuna cat si avantajoasa raportat la necesitatile sale. Astfel, dincolo de metoda de plata traditionala, respectiv cea cu numerar, ar trebui sa incluzi si sistemele POS, pentru plata cu cardul (care sa incorporeze inclusiv tehnologia contactless si cea NFC – contactless cu telefonul mobil).

#3:Eficientizarea campaniilor de fidelizare
    Un alt scop major pe care il au eforturile de pastrare a clientelei- este reprezentat de eficientizarea campaniilor de fidelizare. Poate nu stiai, dar echipamentele fiscale pot fi de mare folos in acest sens. Cum ? Este simplu: modelele moderne de case de marcat si de imprimante fiscale permit printarea diverselor mesaje promotionale pe bonurile de casa. In plus, o casa de marcat poate indeplini si o alta functie importanta in procesul de fidelizare a clientilor: aceea de aplicare a voucherelor cadou si a tichetelor de reduceri, intr-un mod foarte simplu si rapid.




Decont 300 sau decont de TVA - ce trebuie sa stii in 2021Decont 300 sau decont de TVA - ce trebuie sa stii in 2021Declarația 300, cunoscută pe scena fiscală și ca decont 300 sau decont de TVA, se află în topul formularelor obligatorii în relația cu Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF). Începând cu anul 2019, acesta se transmite numai prin mijloace electronice de transmitere la distanță. În această primăvară, Fiscul a adus noi modificări Declarației 300, care au fost oficializate prin Ordinul nr. 632/2021(Monitorul Oficial nr. 464 din 4 mai 2021). ...
TOP 5 cele mai folosite operatiuni pe casa de marcatTOP 5 cele mai folosite operatiuni pe casa de marcatCasa de marcat nu mai este de ceva vreme doar un simplu instrument de efectuat calcule și încasat. Grație tendințelor tehnologice care au avut un impact major și în sfera fiscală, asistăm la transformări care până recent păreau aproape imposibile. În prezent, aceste aparate fiscale au integrate multe funcții care ușurează considerabil activitatea operatorilor economici. Iată care sunt cele mai utilizate operațiuni pe casa de marcat și la ce sunt acestea ...
Scurt ghid de documente contabile și fiscale pentru antreprenorii din retailScurt ghid de documente contabile și fiscale pentru antreprenorii din retailDacă ai pornit recent pe calea antreprenoriatului în retail ori ai această intenție în viitorul apropiat, trebuie să iei în calcul și documentele contabile și fiscale ale afacerii tale. Indiferent de mărimea și specificul firmei, legea te obligă să ai un contabil intern (angajat) ori extern. Contabilul te va informa încă de la primele întâlniri care sunt documentele contabile și fiscale de care are nevoie, dar și alte informații asemănătoare. ...
Danubius Exim
Suport Service: 021/200 6000
Datecs.ro - Magazin echipamente fiscale
© Copyright Datecs.ro 2021. Toate drepturile rezervate. Operator de date cu caracter personal atestat de ANSPDCP, sub numarul 16326