Lectia de customer-care: Top 3 beneficii pe care le au echipamentele fiscale

O directie principala pe care ar trebui sa se axeze orice antreprenor este crearea unei relatii benefice cu clientii afacerii sale. Odata atras, un consumator necesita o atentie deosebita in vederea pastrarii sale. Din acest motiv, eforturile de pastrare a clientului trebuie gestionate eficient, astfel incat ele sa genereze impactul dorit.


Echipamentele fiscale joaca un rol foarte important in acest context, oferind beneficii evidente pentru afacerile din sfera comertului si asigurand conditia conformarii la dispozitiile legale acolo unde exista obligatia utilizarii acestora. Care sunt aceste beneficii, descoperim impreuna in acest articol.

#1: Fluidizarea fluxului de clienti
Echipamentele fiscale au un rol primordial in procesul de fluidizare a fluxului de clienti. Experienta pe care clientii o au atunci cand interactioneaza cu tot ceea ce inseamna produsele sau serviciile oferite in comert reprezinta un factor decizional in procesul de achizitie si, deci, implicit al fidelizarii. In acest sens, investitia in echipamente fiscale este una obligatorie. Nu uita ca ai de-a face cu un grup eterogen; stii acei clienti care isi pierd rabdarea cand la casa de marcat se formeaza coada si ca urmare abandoneaza produsele din cos si pleaca? Sau pe aceia care sunt deranjati de absenta sau incorectitudinea etichetelor de pret de pe produse? Ei bine, toate aceste inconveniente pot fi eliminate achzitionand case de marcat performante si cititoare de coduri de bare de ultima generatie.

#2: Extinderea metodelor de plata
    Tehnologia este intr-o continua evolutie, iar aceasta dinamica este prezenta cu atat mai mult intr-un domeniu vast precum este cel al comertului. Situatia aceasta impune extinderea metodelor de plata, pentru ca orice client sa poata opta pentru metoda pe care o considera a fi atat oportuna cat si avantajoasa raportat la necesitatile sale. Astfel, dincolo de metoda de plata traditionala, respectiv cea cu numerar, ar trebui sa incluzi si sistemele POS, pentru plata cu cardul (care sa incorporeze inclusiv tehnologia contactless si cea NFC – contactless cu telefonul mobil).

#3:Eficientizarea campaniilor de fidelizare
    Un alt scop major pe care il au eforturile de pastrare a clientelei- este reprezentat de eficientizarea campaniilor de fidelizare. Poate nu stiai, dar echipamentele fiscale pot fi de mare folos in acest sens. Cum ? Este simplu: modelele moderne de case de marcat si de imprimante fiscale permit printarea diverselor mesaje promotionale pe bonurile de casa. In plus, o casa de marcat poate indeplini si o alta functie importanta in procesul de fidelizare a clientilor: aceea de aplicare a voucherelor cadou si a tichetelor de reduceri, intr-un mod foarte simplu si rapid.




Scurt ghid de documente contabile și fiscale pentru antreprenorii din retailScurt ghid de documente contabile și fiscale pentru antreprenorii din retailDacă ai pornit recent pe calea antreprenoriatului în retail ori ai această intenție în viitorul apropiat, trebuie să iei în calcul și documentele contabile și fiscale ale afacerii tale. Indiferent de mărimea și specificul firmei, legea te obligă să ai un contabil intern (angajat) ori extern. Contabilul te va informa încă de la primele întâlniri care sunt documentele contabile și fiscale de care are nevoie, dar și alte informații asemănătoare. ...
Conectarea caselor de marcat la ANAF - ce date vor fi transmiseConectarea caselor de marcat la ANAF - ce date vor fi transmiseConectarea caselor de marcat la ANAF, procedură începută oficial la 31 martie 2021, se realizează pe categorii de contribuabili și urmează să se finalizeze la finalul lunii noiembrie 2021. Ministerul Finanțelor Publice și ANAF au depus eforturi pentru ca proiectul digital care vizează conectarea aparatelor fiscale de marcat la sistemul informatic să fie definitivat în acest an. REMINDER - termenele pentru conectarea caselor de marcat la ANAF În calendarul de ...
Comert cu amanuntul si comert cu ridicata: diferente contabile, legislative si de profitabilitateComert cu amanuntul si comert cu ridicata: diferente contabile, legislative si de profitabilitateComerțul, fie că este cu amănuntul ori cu ridicata, este sectorul care domină economia românească. Tot mai mulți antreprenori au fost interesați să dezvolte afaceri în această sferă, iar trendul se va menține ascendent și în următorii ani. La baza acestuia, evident, stă consumul, iar apetitul pentru cumpărături al românilor a crescut semnificativ chiar și în noul context pandemic. Dezbatem în continuare cele două concepte - comerț cu ...
Danubius Exim
Suport Service: 021/200 6000
Datecs.ro - Magazin echipamente fiscale
© Copyright Datecs.ro 2021. Toate drepturile rezervate. Operator de date cu caracter personal atestat de ANSPDCP, sub numarul 16326