Inovatie în Romania: avem avizarea tehnica a primei casa de marcat cu POS bancar incorporat

Anul 2021 este cu siguranță unul dedicat evoluției când vine vorba de fiscalizare. În contextul conectării caselor de marcat la sistemul de comunicație ANAF pentru creșterea transparenței fiscale și simplificarea procesului de raportare, Danubius va lansa anul acesta un nou produs unic în România - casa de marcat cu POS bancar fiscal integrat. Avizarea tehnică a echipamentului a fost obținută, urmând ca în curând produsul să fie disponibil pentru operatorii economici din România. 

Am lucrat împreună cu producătorul de case de marcat și aparate bancare DATECS pentru a dezvolta un produs prin care să aducă pe piață o soluție integrată pentru încasări aliniată la legislația fiscală din România. “Vrem să dăm startul unei noi ere în domeniul plăților cu și fără numerar. Am gândit, astfel, această casă de marcat care funcționează pe sistem de operare Android, cu sistem de vânzare mobilă și POS bancar integrat, acoperind mai multe cerințe ale operatorilor economici, cerințe pe care le-am întâmpinat de-a lungul celor 25 de ani de prezență în România”, declară Velin Ganev, Director General al Danubius. 

Restaurantele, livratorii și afacerile de retail - principalii beneficiari

Echipamentul BlueCash-50 este primul de acest gen care include casă de marcat, terminal de plată cu cardul și cash, smartphone, imprimantă și cititor de coduri de bare. Aparatul poate fi conectat la software POS dezvoltat de diferite companii, astfel că operatorii economici nu vor fi nevoiți să facă modificări majore la trecerea către BlueCash-50. “Noi recomandăm această casă de marcat în special pentru încasări din livrări, servicii, restaurante și orice business de retail care are nevoie să emită bon fiscal și să încaseze cu cardul bancar pentru produsele sau serviciile oferite. Faptul că aparatul are un ecran color de 5.5 inch cu touchscreen este o soluție pe care am găsit-o pentru a face toate integrările ușor de folosit, iar faptul că are o autonomie considerabilă pe baterie îl face perfect pentru livrări”, completează Velin Ganev. 

Urmărește AICI un scurt clip despre beneficiile noii case de marcat Datecs BlueCash 50. 

Inovația avizată în premieră în România va deschide oportunități de dezvoltare pentru încasări mai simple și fiabile. Având cameră frontală integrată și camera pe spate cu dublă funcție - cititor cod de bare și cameră. Aceasta din urmă va putea fi folosită și pentru identificare a personalului avizat sau a clientului în cazul în care exista o aplicație specifică. Echipamentul este pregătit și pentru integrarea cu sistemul de comunicații ANAF, la fel ca toate aparatele de marcat electronice fiscale Datecs. 

Amenzile si alte consecinte asociate neconectarii caselor de marcat la ANAF la timpAmenzile si alte consecinte asociate neconectarii caselor de marcat la ANAF la timpLegiuitorii nu mai sunt dispuși să amâne termenul pentru conectarea caselor de marcat la serverul Agenției Naționale de Administrare Fiscală. Data limită pentru operatorii economici încadrați în categoria marilor contribuabili a expirat la finalul lunii iunie 2021, iar cel pentru IMM-uri (întreprinderile mici și mijlocii) se apropie cu pași repezi – 30 noiembrie 2021. Firmele care nu respectă termenele de conectare vor suporta consecințe majore, amenzile ...
 Ai nevoie de o casa de marcat noua? Trebuie sa stii aceste 6 lucruri Ai nevoie de o casa de marcat noua? Trebuie sa stii aceste 6 lucruriAi început căutările pentru o nouă casă de marcat și nu știi care este modelul potrivit? Diversitatea de aparate fiscale electronice de pe piață te poate pune în dificultate, de aceea este important să studiezi atent domeniul și să stabilești de la început câteva criterii de selecție. Ca să te asiguri că achiziționezi modelul potrivit pentru firma ta, citește următoarele sfaturi. 1. Asigură-te că modelul ales este acreditat de ANAF Operatorii economici ...
Simplificarea procedurilor pentru antreprenori: Cat va dura infiintarea unei firmeSimplificarea procedurilor pentru antreprenori: Cat va dura infiintarea unei firmeÎn luna septembrie, Ministerul Economiei a publicat un memorandum ce conține 27 de măsuri privind debirocratizarea pentru sprijinirea mediului de afaceri din România. Printre principalele propuneri din document se află și simplificarea și digitalizarea procedurii de înființare a firmelor, o veste minunată pentru orice antreprenor care pornește la un drum nou. Mai exact, a fost propusă fluidizarea procedurii de înregistrare a firmelor în 24 de ore. ...
Danubius Exim
Suport Service: 021/200 6000
Datecs.ro - Magazin echipamente fiscale
© Copyright Datecs.ro 2021. Toate drepturile rezervate. Operator de date cu caracter personal atestat de ANSPDCP, sub numarul 16326