Ce presupune fiscalizarea casei de marcat: pasi obligatorii

Achizitionarea unei case de marcat va fi urmata de cativa pasi importanti pentru ca aceasta sa poata fi pusa in functiune. Acest proces este necesar pentru ca aparatul de marcat sa functioneze cu respectarea cadrului legal specific. Astfel, in acest articol iti spunem care sunt pasii pe care trebuie sa ii realizezi pentru ca echipamentul tau fiscal sa poata fi utilizat conform normelor legislative.

De unde achizitionezi case de marcat omologate

Casele de marcat sunt aparate fiscale care pot fi achizitionate doar de la dealerii autorizati conform legii. Acestia detin certificarile necesare pentru a comercializa case de marcat si alte echipamente pentru facilitarea tranzactiilor directe dintre consumatori si operatorii economici, oferind produse care respecta cerintele si normele autoritatilor fiscale. Site-ul nostru este unul dintre magazinele online de top care pune la dispozitia clientilor o gama vasta de echipamente fiscale. Produsele din categoria de case de marcat detin certificarea CE si corespund celor mai inalte standarde de calitate. Casele de marcat DATECS comercializate de noi pot fi comandate de pe site sau din magazinele fizice, de la unitatile acreditate la nivel national -  poti vizualiza aici lista unitatilor.

Mai mult decat atat, iti punem la dispozitie suport si asistenta specializata atat in procesul de achizitie, cat si dupa ce vei primi echipamentele comandate, daca soliciti un contract de service care acopera orice interventie necesara.

Pasii necesari pentru punerea in functiune a caselor de marcat

Dupa ce ai achizitionat o casa de marcat, este obligatoriu ca aceasta sa treaca printr-un proces de fiscalizare.
In acest sens, trebuie sa mergi la Directia Generala Regionala a Finantelor Publice (abrev. DGRFP), de unde vei primi un numar de ordine pentru casa de marcat. In aceasta etapa, va trebui sa pregatesti un dosar care sa contina mai multe documente, cum ar fi:

  • Factura, chitanta sau, pentru platile efectuate prin internet banking/card/ramburs - certificare de plata;
  • Certificatul de garantie al echipamentului;
  • Copie xerox a procesului verbal de sigilare a memoriei fiscala si a aparatului de marcat fiscal electronic;
  • Copie de pe Avizul de la Comisia de Avizare;
  • Actele firmei tale (copii dupa CIF si CUI, copie C.I administrator, copie a documentului care face dovada dreptului de utilizare a spatiului, copie dupa certificatul constatator al punctului de lucru, cerere de atribuire a numarului de orinde, in 2 exemplare)
  • Declaratia pe propia raspundere a utilizatorului privind adresa de la locul unde va fi instalat aparatul de marcat sau, dupa caz, declaratia privind desfasurarea activitatii in regim ambulant. 
  • Dupa caz, directiile finantelor publice pot solicita utilizatorilor de aparate de marcat si alte documente neceare pentru verificarea modului de indeplinire a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine. 

Documentatia poate fi depusa la DGRFPB de pe strada Dimitrie Gerota de catre administratorul firmei sau un angajat imputernicit. Totodata, acesta procedura poate fi realizata si de catre unul dintre tehnicienii nostri, contra cost.

Dupa ce ai reusit sa intri in posesia numarului de ordine emis de DGRFPB, ne poti contacta pentru a programa o intalnire cu specialistii nostri, in vederea fiscalizarii casei de marcat. Danubius iti ofera fiscalizarea si instruirea in mod gratuit.

Ulterior, declaratia de instalare va trebui depusa - cel tarziu a doua zi - la adminstratia financiara de care apartine punctul de lucru si apoi la organul fiscal competent la care depui declaratiile fiscale, impreuna cu registrul special si alte acte solicitate de ANAF. Declaratia va fi inregistrata la Registratura si va fi stampilata.  

Nu in ultimul rand, precizam ca poti opta pentru deplasarea unui tehnician la punctul tau de lucru pentru activitatiile de mai sus.

Asadar, acum, casa de marcat este acum pregatita pentru a fi utilizata!

Oportunitatii in afaceri în 2021: 5 directii moderne pentru dezvoltare de care antreprenorii ar trebui să tina contOportunitatii in afaceri în 2021: 5 directii moderne pentru dezvoltare de care antreprenorii ar trebui să tina contPerioada de pandemie nu trebuie privită doar cu ochi critici din cauza provocărilor generate, ci merită să ne concentrăm și pe oportunitățile reale de afaceri în 2021. Unele firme au profitat deja de acestea și și-au schimbat obiectul de activitate ori au dat startul unei digitalizări intense. Fie că ești un antreprenor aflat la început de drum, fie că deja conduci o afacere de mai mult timp, te invităm să descoperi trendurile pieței. Există cinci direcții moderne ...
Tipuri de case de marcat in functie de business - Recomandari de echipamenteTipuri de case de marcat in functie de business - Recomandari de echipamenteTe pregătești să îți lansezi afacerea și faci o cercetare în domeniul caselor de marcat? Sau vrei să dai un refresh business-ului tău și să schimbi aparatul fiscal vechi cu unul mai performant? Pentru a te asigura că faci cea mai bună alegere, ghidează-te după domeniul de activitate și nevoile firmei tale, evaluând în același timp și nivelul la care te afli. Alte criterii importante de care este indicat să ții cont atunci când cumperi casa de ...
Conectarea caselor de marcat la ANAF: Ce schimbari vom vedea din 2021Conectarea caselor de marcat la ANAF: Ce schimbari vom vedea din 2021După mai multe etape și amânări, conectarea caselor de marcat la ANAF va deveni realitate în 2021, însă se vor mai efectua teste până la implementarea completă. Amintim că termenul pentru conectarea marilor contribuabili a expirat din 30 septembrie 2020, iar contribuabilii mijlocii și mici au avut termen pana la data de 31 ianuarie 2021. Procedura mai stabilește că operatorii economici care achiziţionează case de marcat după 1 februarie 2021 le vor conecta la ...
Danubius Exim
Suport Service: 021/200 6000
Datecs.ro - Magazin echipamente fiscale
© Copyright Datecs.ro 2021. Toate drepturile rezervate. Operator de date cu caracter personal atestat de ANSPDCP, sub numarul 16326