Ce presupune fiscalizarea casei de marcat: pasi obligatorii

Achizitionarea unei case de marcat va fi urmata de cativa pasi importanti pentru ca aceasta sa poata fi pusa in functiune. Acest proces este necesar pentru ca aparatul de marcat sa functioneze cu respectarea cadrului legal specific. Astfel, in acest articol iti spunem care sunt pasii pe care trebuie sa ii realizezi pentru ca echipamentul tau fiscal sa poata fi utilizat conform normelor legislative.

De unde achizitionezi case de marcat omologate

Casele de marcat sunt aparate fiscale care pot fi achizitionate doar de la dealerii autorizati conform legii. Acestia detin certificarile necesare pentru a comercializa case de marcat si alte echipamente pentru facilitarea tranzactiilor directe dintre consumatori si operatorii economici, oferind produse care respecta cerintele si normele autoritatilor fiscale. Site-ul nostru este unul dintre magazinele online de top care pune la dispozitia clientilor o gama vasta de echipamente fiscale. Produsele din categoria de case de marcat detin certificarea CE si corespund celor mai inalte standarde de calitate. Casele de marcat DATECS comercializate de noi pot fi comandate de pe site sau din magazinele fizice, de la unitatile acreditate la nivel national -  poti vizualiza aici lista unitatilor.

Mai mult decat atat, iti punem la dispozitie suport si asistenta specializata atat in procesul de achizitie, cat si dupa ce vei primi echipamentele comandate, daca soliciti un contract de service care acopera orice interventie necesara.

Pasii necesari pentru punerea in functiune a caselor de marcat

Dupa ce ai achizitionat o casa de marcat, este obligatoriu ca aceasta sa treaca printr-un proces de fiscalizare.
In acest sens, trebuie sa mergi la Directia Generala Regionala a Finantelor Publice (abrev. DGRFP), de unde vei primi un numar de ordine pentru casa de marcat. In aceasta etapa, va trebui sa pregatesti un dosar care sa contina mai multe documente, cum ar fi:

  • Factura, chitanta sau, pentru platile efectuate prin internet banking/card/ramburs - certificare de plata;
  • Certificatul de garantie al echipamentului;
  • Copie xerox a procesului verbal de sigilare a memoriei fiscala si a aparatului de marcat fiscal electronic;
  • Copie de pe Avizul de la Comisia de Avizare;
  • Actele firmei tale (copii dupa CIF si CUI, copie C.I administrator, copie a documentului care face dovada dreptului de utilizare a spatiului, copie dupa certificatul constatator al punctului de lucru, cerere de atribuire a numarului de orinde, in 2 exemplare)
  • Declaratia pe propia raspundere a utilizatorului privind adresa de la locul unde va fi instalat aparatul de marcat sau, dupa caz, declaratia privind desfasurarea activitatii in regim ambulant. 
  • Dupa caz, directiile finantelor publice pot solicita utilizatorilor de aparate de marcat si alte documente neceare pentru verificarea modului de indeplinire a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine. 

Documentatia poate fi depusa la DGRFPB de pe strada Dimitrie Gerota de catre administratorul firmei sau un angajat imputernicit. Totodata, acesta procedura poate fi realizata si de catre unul dintre tehnicienii nostri, contra cost.

Dupa ce ai reusit sa intri in posesia numarului de ordine emis de DGRFPB, ne poti contacta pentru a programa o intalnire cu specialistii nostri, in vederea fiscalizarii casei de marcat. Danubius iti ofera fiscalizarea si instruirea in mod gratuit.

Ulterior, declaratia de instalare va trebui depusa - cel tarziu a doua zi - la adminstratia financiara de care apartine punctul de lucru si apoi la organul fiscal competent la care depui declaratiile fiscale, impreuna cu registrul special si alte acte solicitate de ANAF. Declaratia va fi inregistrata la Registratura si va fi stampilata.  

Nu in ultimul rand, precizam ca poti opta pentru deplasarea unui tehnician la punctul tau de lucru pentru activitatiile de mai sus.

Asadar, acum, casa de marcat este acum pregatita pentru a fi utilizata!

Decont 300 sau decont de TVA - ce trebuie sa stii in 2021Decont 300 sau decont de TVA - ce trebuie sa stii in 2021Declarația 300, cunoscută pe scena fiscală și ca decont 300 sau decont de TVA, se află în topul formularelor obligatorii în relația cu Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF). Începând cu anul 2019, acesta se transmite numai prin mijloace electronice de transmitere la distanță. În această primăvară, Fiscul a adus noi modificări Declarației 300, care au fost oficializate prin Ordinul nr. 632/2021(Monitorul Oficial nr. 464 din 4 mai 2021). ...
TOP 5 cele mai folosite operatiuni pe casa de marcatTOP 5 cele mai folosite operatiuni pe casa de marcatCasa de marcat nu mai este de ceva vreme doar un simplu instrument de efectuat calcule și încasat. Grație tendințelor tehnologice care au avut un impact major și în sfera fiscală, asistăm la transformări care până recent păreau aproape imposibile. În prezent, aceste aparate fiscale au integrate multe funcții care ușurează considerabil activitatea operatorilor economici. Iată care sunt cele mai utilizate operațiuni pe casa de marcat și la ce sunt acestea ...
Scurt ghid de documente contabile și fiscale pentru antreprenorii din retailScurt ghid de documente contabile și fiscale pentru antreprenorii din retailDacă ai pornit recent pe calea antreprenoriatului în retail ori ai această intenție în viitorul apropiat, trebuie să iei în calcul și documentele contabile și fiscale ale afacerii tale. Indiferent de mărimea și specificul firmei, legea te obligă să ai un contabil intern (angajat) ori extern. Contabilul te va informa încă de la primele întâlniri care sunt documentele contabile și fiscale de care are nevoie, dar și alte informații asemănătoare. ...
Danubius Exim
Suport Service: 021/200 6000
Datecs.ro - Magazin echipamente fiscale
© Copyright Datecs.ro 2021. Toate drepturile rezervate. Operator de date cu caracter personal atestat de ANSPDCP, sub numarul 16326