Cat dureaza fiscalizarea casei de marcat?

Pentru fiscalizarea unei case de marcat se intocmeste un dosar pentru cerere de inregistrare (ANAF) – – pentru mun. Bucuresti trebuie sa se prezinte personal unul dintre administratori sau asociati sau un delegat cu procura notariala sau prin Spatiul Public Virtual (S.P.V) 

LA A.N.A.F. AI NEVOIE DE URMATOARELE ACTE:

Actele primite la achizitionarea casei de marcat:

  • factura,
  • chitanta/ordin de plata
  • certificatul de garantie,
  • procesul verbal de sigilare de la Administratia Financiara, - copie
  • Avizul de la Comisia de Avizare. – copie

impreuna cu actele firmei tale:

  • Copie dupa CUI; copie + original
  • Copie CIF, copie + original
  • Dovada punct de lucru, copie + original
  • Dovada de spatiu, copie + original
  • Cerere de atribuire a numarului de ordine (2 ex)

I. Cu aceste documente vei merge la AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA din fiecare judet, pentru obtinerea numarului de ordine al casei de marcat.

Mai rapid se poate obtine NUI (numar unic de inregistrare) de la ANAF prin intermediul Spatiului Public Virtual (S.P.V) prin completarea si semnarea formularului C801 precum si prin incarcarea unei arhive cu toate actele de mai sus.

Dupa ce ai obtinut numarul de ordine de la ANAF, suna la Administratia Financiara din judetul unde ai punctul de lucru si anunta inspectorul ca ati achizitionat o casa de marcat pe care urmeaza sa o fiscalizezi. Dupa, suna la Danubius-Exim SRL(tel. 021-224 55 24 / 021-224 55 25), in cazul in care ati achizitionat casa de la Danubius-Exim, sau la distribuitorii Danubius pentru a te programa in vederea fiscalizarii.

II. La fiscalizare si scolarizare te vei prezenta impreuna cu casa de marcat, Registrul Special, Cartea de Interventii, stampila firmei si un set de role. Persoana care va lucra cu casa de marcat va fi scolarizata gratuit.

III. Dupa scolarizare si fiscalizare se va completa Declaratia de Instalare in 4 exemplare care va fi semnata de Unitatea de Service si tu in calitate de Beneficiar.

  • Mergi apoi in termen de 24 de ore cu Declaratia de Instalare pentru a fi semnata si de inspectorul Administratiei Financiare pe care l-ai anuntat in prealabil. Documentul va fi inregistrat la Registratura pentru a se pune stampila si numarul de inregistrare.
  • Un exemplar din aceasta Declaratie de Instalare va ramane la Administratia Financiara, un exemplar la tine, un exemplar la unitatea de service si un exemplar la AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA( A.N.A.F).

Din acel moment vei putea utiliza casa de marcat. Iti dorim success!

ATENTIE!

  • FISCALIZAREA SE VA FACE IN TERMEN DE 7 ZILE DE LA DATA PRIMIRII NUMARULUI DE ORDINE DE LA A.N.A.F.
  • DECLARATIA DE INSTALARE (IN 4 EXEMPLARE) SE VA DEPUNE LA ADMINISTRATIA FINANCIARA IN TERMEN DE 24 ORE DE LA FISCALIZARE.
Ce este si ce face un terminal POS - Ghid de alegere a celei mai bune solutiiCe este si ce face un terminal POS - Ghid de alegere a celei mai bune solutiiÎn planul oricărui business, fie că este la început ori în plină ascensiune, alegerea echipamentelor fiscale este o etapă importantă. Plățile cu cardul prin terminal POS nu mai reprezintă de mulți ani o noutate în comerț, o nișă care se află într-o continuă dezvoltare. Utilizarea POS-ului nu este doar un pas modern pentru dezvoltarea afacerii, ci și o măsură obligatorie reglementată prin lege. Mai exact, este vorba despre Legea 209/2016, cunoscuta ...
Contabilitate si raportare financiara - care sunt standardele internationale si de ce trebuie sa tii cont ca antreprenorContabilitate si raportare financiara - care sunt standardele internationale si de ce trebuie sa tii cont ca antreprenorSocietățile comerciale listate la bursă sunt obligate să adopte standardele internaționale de raportare financiară (IFRS), după cum stabilește Ordinul nr. 881/2012 al Ministerului Finanțelor Publice. De atunci până în prezent au apărut mai multe noutăți în legislația IFRS care pot pune în dificultate și un specialist cu experiență, dacă nu este bine informat. Trecerea la aceste standarde implică schimbări importante în sistemul financiar de ...
Amenzile si alte consecinte asociate neconectarii caselor de marcat la ANAF la timpAmenzile si alte consecinte asociate neconectarii caselor de marcat la ANAF la timpLegiuitorii nu mai sunt dispuși să amâne termenul pentru conectarea caselor de marcat la serverul Agenției Naționale de Administrare Fiscală. Data limită pentru operatorii economici încadrați în categoria marilor contribuabili a expirat la finalul lunii iunie 2021, iar cel pentru IMM-uri (întreprinderile mici și mijlocii) se apropie cu pași repezi – 30 noiembrie 2021. Firmele care nu respectă termenele de conectare vor suporta consecințe majore, amenzile ...
Danubius Exim
Suport Service: 021/200 6000
Datecs.ro - Magazin echipamente fiscale
© Copyright Datecs.ro 2022. Toate drepturile rezervate. Operator de date cu caracter personal atestat de ANSPDCP, sub numarul 16326