Cat dureaza fiscalizarea casei de marcat?

durata fiscalizare casa de marcat

 

Pentru a putea realiza fiscalizarea unei case de marcat, va trebui să întocmiți un dosar cu mai multe acte, pentru a obține cererea de înregistrare de la ANAF (Agenția Națională de Administrare Fiscală). Pentru depunerea dosarului, e necesară prezentarea fizică la sediul autorității a unuia dintre administratorii companiei, un asociat sau un delegat cu procură notarială.

Acte necesare pentru predarea dosarului la ANAF

Dosarul care trebuie depus la sediul ANAF din județul în care vă desfășurați activitatea este antemergător obținerii numărului de ordine al casei de marcat și trebuie să conțină următoarele documente:

  • factură;
  • chitanță/ordin de plată;
  • certificatul de garanție;
  • o copie a procesului verbal de sigilare de la Administrația Financiară;
  • o copie a avizului primit de la Comisia de Avizare;
  • actele firmei dumneavoastră;
  • o copie dupa CUI, dar și originalul, care va fi verificat;
  • o copie CIF, dar și originalul, care va fi verificat;
  • dovada punctului de lucru, în copie și original;
  • dovada de spațiu, în copie și original;
  • o cerere de atribuire a numărului de ordine, în 2 exemplare.

După obținerea numărului de ordine, va fi necesar să sunați la Administrația Financiară a județului de care aparține punctul de lucru al companiei dumneavoastră. Acolo veți anunța inspectorul că ați cumpărat o nouă casă de marcat pe care vreți să o înregistrați și să o fiscalizați.

Școlarizarea și fiscalizarea casei de marcat

Pentru școlarizare, va fi necesar să vă prezentați împreună cu casa de marcat, Registrul Special, Cartea de Investiții, ștampila firmei pe care o reprezentați și un set de role de hârtie. Școlarizarea angajatului care va lucra cu casa de marcat va fi făcută în mod gratuit. Imediat după aceea, va trebui să completați în patru exemplare Declarația de Instalare, care va fi semnată de către dumneavoastră, în calitate de beneficiar, dar și de Unitatea de Service autorizată. 

Mai apoi, veți avea la dispoziție 24 de ore pentru a obține și semnătura inspectorului Administrației Financiare. Documentul urmează să fie înregistrat la Registratură, unde va primi o semnătură și un număr de înregistrare. Unul dintre exemplare din Declarația de instalare va rămâne la sediul firmei dumneavoastră, în vreme ce un altul va ajunge la Unitatea de Service, un altul la Administrația Financiară, iar ultimul, desigur, va ajunge într-unul dintre birourile ANAF-ului.

Imediat după aceea, veți putea începe lucrul cu casa de marcat nouă.

Informații și sfaturi utile la fiscalizarea noii case de marcat

  • fiscalizarea casei de marcat va fi realizată în termen de 7 zile lucrătoare de la data primirii numărului de ordine de la ANAF.
  • aveți la dispoziție 24 de ore de la fiscalizare, timp în care puteți depune declarația de instalare, în cele patru exemplare, la sediul Administrației Financiare.
Danubius Exim
Suport Service: 021/200 6000
Datecs.ro - Magazin echipamente fiscale
© Copyright Datecs.ro 2019. Toate drepturile rezervate. Operator de date cu caracter personal atestat de ANSPDCP, sub numarul 16326