Ce presupune fiscalizarea casei de marcat: pasi obligatorii

Achizitionarea unei case de marcat va fi urmata de cativa pasi importanti pentru ca aceasta sa poata fi pusa in functiune. Acest proces este necesar pentru ca aparatul de marcat sa functioneze cu respectarea cadrului legal specific. Astfel, in acest articol iti spunem care sunt pasii pe care trebuie sa ii realizezi pentru ca echipamentul tau fiscal sa poata fi utilizat conform normelor legislative.

De unde achizitionezi case de marcat omologate

Casele de marcat sunt aparate fiscale care pot fi achizitionate doar de la dealerii autorizati conform legii. Acestia detin certificarile necesare pentru a comercializa case de marcat si alte echipamente pentru facilitarea tranzactiilor directe dintre consumatori si operatorii economici, oferind produse care respecta cerintele si normele autoritatilor fiscale. Site-ul nostru este unul dintre magazinele online de top care pune la dispozitia clientilor o gama vasta de echipamente fiscale. Produsele din categoria de case de marcat detin certificarea CE si corespund celor mai inalte standarde de calitate. Casele de marcat DATECS comercializate de noi pot fi comandate de pe site sau din magazinele fizice, de la unitatile acreditate la nivel national -  poti vizualiza aici lista unitatilor.

Mai mult decat atat, iti punem la dispozitie suport si asistenta specializata atat in procesul de achizitie, cat si dupa ce vei primi echipamentele comandate, daca soliciti un contract de service care acopera orice interventie necesara.

Pasii necesari pentru punerea in functiune a caselor de marcat

Dupa ce ai achizitionat o casa de marcat, este obligatoriu ca aceasta sa treaca printr-un proces de fiscalizare.
In acest sens, trebuie sa mergi la Directia Generala Regionala a Finantelor Publice (abrev. DGRFP), de unde vei primi un numar de ordine pentru casa de marcat. In aceasta etapa, va trebui sa pregatesti un dosar care sa contina mai multe documente, cum ar fi:

  • Factura, chitanta sau, pentru platile efectuate prin internet banking/card/ramburs - certificare de plata;
  • Certificatul de garantie al echipamentului;
  • Copie xerox a procesului verbal de sigilare a memoriei fiscala si a aparatului de marcat fiscal electronic;
  • Copie de pe Avizul de la Comisia de Avizare;
  • Actele firmei tale (copii dupa CIF si CUI, copie C.I administrator, copie a documentului care face dovada dreptului de utilizare a spatiului, copie dupa certificatul constatator al punctului de lucru, cerere de atribuire a numarului de orinde, in 2 exemplare)
  • Declaratia pe propia raspundere a utilizatorului privind adresa de la locul unde va fi instalat aparatul de marcat sau, dupa caz, declaratia privind desfasurarea activitatii in regim ambulant. 
  • Dupa caz, directiile finantelor publice pot solicita utilizatorilor de aparate de marcat si alte documente neceare pentru verificarea modului de indeplinire a conditiilor pentru atribuirea numarului de ordine. 

Documentatia poate fi depusa la DGRFPB de pe strada Dimitrie Gerota de catre administratorul firmei sau un angajat imputernicit. Totodata, acesta procedura poate fi realizata si de catre unul dintre tehnicienii nostri, contra cost.

Dupa ce ai reusit sa intri in posesia numarului de ordine emis de DGRFPB, ne poti contacta pentru a programa o intalnire cu specialistii nostri, in vederea fiscalizarii casei de marcat. Danubius iti ofera fiscalizarea si instruirea in mod gratuit.

Ulterior, declaratia de instalare va trebui depusa - cel tarziu a doua zi - la adminstratia financiara de care apartine punctul de lucru si apoi la organul fiscal competent la care depui declaratiile fiscale, impreuna cu registrul special si alte acte solicitate de ANAF. Declaratia va fi inregistrata la Registratura si va fi stampilata.  

Nu in ultimul rand, precizam ca poti opta pentru deplasarea unui tehnician la punctul tau de lucru pentru activitatiile de mai sus.

Asadar, acum, casa de marcat este acum pregatita pentru a fi utilizata!

POS bancar in folosinta GRATUITAPOS bancar in folosinta GRATUITABluePad-55 BluePad-5000 Daca te numeri printre clientii fideli Datecs – adica folosesti casa de marcat Datecs de cel putin 3 ani – si iti doresti si tu optiunea acceptarii platii cu cardul, dar nu ai posibilitatea achizitionarii unui echipament, venim in intampinarea ta cu o noua solutie: BP 5000 si BP 55. De ce sa alegi POS bancar Datecs? Poti accepta orice forma de plata moderna Previi eroarea umana si frauda - conectezi POS-ul la casa de marcat si primesti direct un singur bon (FISCAL si ...
Ce este si ce face un terminal POS - Ghid de alegere a celei mai bune solutiiCe este si ce face un terminal POS - Ghid de alegere a celei mai bune solutiiÎn planul oricărui business, fie că este la început ori în plină ascensiune, alegerea echipamentelor fiscale este o etapă importantă. Plățile cu cardul prin terminal POS nu mai reprezintă de mulți ani o noutate în comerț, o nișă care se află într-o continuă dezvoltare. Utilizarea POS-ului nu este doar un pas modern pentru dezvoltarea afacerii, ci și o măsură obligatorie reglementată prin lege. Mai exact, este vorba despre Legea 209/2016, cunoscuta ...
Contabilitate si raportare financiara - care sunt standardele internationale si de ce trebuie sa tii cont ca antreprenorContabilitate si raportare financiara - care sunt standardele internationale si de ce trebuie sa tii cont ca antreprenorSocietățile comerciale listate la bursă sunt obligate să adopte standardele internaționale de raportare financiară (IFRS), după cum stabilește Ordinul nr. 881/2012 al Ministerului Finanțelor Publice. De atunci până în prezent au apărut mai multe noutăți în legislația IFRS care pot pune în dificultate și un specialist cu experiență, dacă nu este bine informat. Trecerea la aceste standarde implică schimbări importante în sistemul financiar de ...
Danubius Exim
Suport Service: 0212006000
Datecs.ro - Magazin echipamente fiscale
© Copyright Datecs.ro 2024. Toate drepturile rezervate. Operator de date cu caracter personal atestat de ANSPDCP, sub numarul 16326